The Notebook

Ik hou van schrijven; van woorden, van notities, van lijstjes. Als ik iets opschrijf wat ik wil doen, weet ik zo goed als zeker dat ik het ook zal doen. Het geeft me het gevoel dat mijn gedachten tot leven komen, ook al heb ik hetgeen opgeschreven nog niet uitgevoerd.
Het geeft me een soort van houvast en wijst me er telkens weer op dat er nog iets gedaan moet worden.
Nu dat ik ben begonnen met bloggen komen lijstjes en notities helemaal goed van pas.

Minstens zo leuk als notities vind ik de notitieboekjes om ze in op te schrijven. Ik heb op verschillende plekken in huis notitieboekjes of notitieblokken liggen. En er zit er altijd wel een in m’n tas als ik de straat op ga.

Ik laat jullie een aantal van mijn favorieten zien.

IMG_0347
Zoals je kan zien is deze al véél gebruikt. Dit notitieboek gaat overal mee naar toe en ik gebruik het ook als ‘vision book’. Ik plak er allemaal plaatjes in van dingen die ik nog wil doen of bereiken. Ik heb in huis ook een vision board hangen, maar dit vind ik wel zo handig. Als ik ergens zit blader ik er even doorheen en ben ik weer gefocused op mijn doelen.

IMG_0358
Bij dit boekje vond ik de kleur erg leuk. Yes, I’m a pink girl :D .
De tekst is toepasselijk en het elastiek om het boekje dicht te houden is handig.
Hierin noteer ik links naar interessante sites en titels van boeken die ik in tijdschriften tegenkom.

IMG_0345
Deze notitieblokken heb ik al maanden liggen, maar nog niet gebruikt.
Ze zien er zo schattig uit, dat ik het bijna zonde vind om erin te schrijven.

IMG_0340
Dit is mijn nieuwste aanwinst. Ik vind de kaft heel mooi. Dit zijn namelijk echt mijn kleurtjes; roze en turquoise. Heerlijk!! Deze heeft ook een stevig elastiek om het geheel bij elkaar te houden.

IMG_0339
De inhoud is perfect voor een blogger. Ik heb dit notitieboekje daarom ook meteen in gebruik genomen. In principe zijn het twee blokken waar je de blaadjes van af kan scheuren. Handig als je een lijstje hebt gemaakt en deze in het zicht wilt ophangen bijvoorbeeld.
Het boekje is van de Hema en kost €1.95

XoX,
Britt

6 gedachtes over “The Notebook

  1. Wat een leuke notitieboekjes! Je kan er geen genoeg van hebben ;) De laatste heb ik toevallig ook vandaag gehaald. En de 2e van boven had ik in een leuk pakket gehaald met meerdere boekjes, pennen, clips en memoblaadjes in het turqoise :)

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie